1. ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS

Les condicions que es detallen a continuació regulen l'ús del servei del portal d'Internet Edu365, d'ara en endavant el portal.


2. OBJECTE

A través del portal, el Departament facilita als usuaris l'accés i la utilització de continguts posats a la seva disposició pel Departament, usuaris del portal i/o tercers proveïdors de serveis i continguts. El Departament es reserva el dret de modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense avís previ, la presentació i configuració del portal, així com els serveis i les condicions requerides per utilitzar el portal i els serveis.


3. CONDICIONS D’ACCÉS I UTILITZACIÓ DEL PORTAL
3.1. CARÀCTER GRATUÏT DE L’ACCÉS I UTILITZACIÓ DEL PORTAL

La prestació del servei del portal per part del Departament té caràcter gratuït per als usuaris i no exigeix la prèvia subscripció o registre.

3.2. OBLIGACIÓ DE FER UN ÚS CORRECTE DEL PORTAL I DELS SERVEIS

L'usuari es compromet a utilitzar el portal i els serveis de conformitat amb la llei.

L'usuari/ària s'obliga a abstenir-se d'utilitzar el portal i els seus serveis amb finalitats o efectes il·lícits, contraris a allò establert en aquestes condicions, lesius dels drets i interessos de tercers, o que de qualsevol manera puguin danyar, inutilitzar, sobrecarregar o deteriorar el portal i els serveis, o impedir la utilització normal del portal i dels serveis per part dels usuaris.

3.3. ÚS CORRECTE DELS CONTINGUTS

L’usuari/ària s’obliga a:

a) Utilitzar els continguts de forma diligent, correcta i lícita i, en particular, es compromet a abstenir-se d'utilitzar els continguts de forma, amb finalitats o efectes contraris a la llei, a la moral i als bons costums generalment acceptats o a l'ordre públic.

b) No reproduir, copiar o vendre, distribuir, permetre l'accés del públic a través de qualsevol modalitat de comunicació pública, transformar o modificar els continguts, si no és que es compta amb l'autorització del titular dels corresponents drets, resulti legalment permès i es faci esment de l'autoria en tot moment.

c) No suprimir, eludir o manipular l'autoria i altres dades identificatives dels drets del Departament o dels seus titulars incorporats als continguts.

3.4. INTRODUCCIÓ D’HIPERVINCLES QUE PERMETIN L’ACCÉS A LES PÀGINES WEB DEL PORTAL I ALS SERVEIS

Els usuaris i, en general, aquelles persones que es proposin establir un hipervincle entre la seva pàgina web i el portal hauran de comunicar-ho a infoedu@xtec.cat tenint en compte que aquest únicament permetrà l'accés a les pàgines web del portal, però no podrà reproduir-les de cap manera. L'hipervincle no contindrà informacions o continguts il·lícits, contraris a la moral i bons costums generalment acceptats i a l'ordre públic, així com tampoc contindrà continguts contraris a qualsevol dret de tercers.

L'establiment de l'hipervincle no implica en cap cas l'existència de relacions entre el Departament i el propietari/ària de la pàgina web en la qual s'estableixi, ni l'acceptació i aprovació per part del Departament dels seus continguts o serveis.


4. UTILITZACIÓ DEL PORTAL, DELS SERVEIS I DELS CONTINGUTS SOTA L'EXCLUSIVA RESPONSABILITAT DE L’USUARI/ÀRIA

L'usuari/ària és conscient i accepta voluntàriament que l'ús del portal, dels serveis i dels continguts té lloc, en tot cas, sota la seva única i exclusiva responsabilitat i la responsabilitat de la mare, el pare o el tutor/a legal si es tracta d'un usuari/ària menor d'edat.


5. EXCLUSIÓ DE GARANTIES I DE RESPONSABILITAT
5.1. EXCLUSIÓ DE GARANTIES I DE RESPONSABILITAT PER AL FUNCIONAMENT DEL PORTAL I DELS SERVEIS
5.1.1. DISPONIBILITAT I CONTINUÏTAT

El Departament no garanteix la disponibilitat i continuïtat del funcionament del portal i dels seus serveis. Quan sigui raonablement possible, el Departament advertirà prèviament de les interrupcions en el funcionament del portal.

5.1.2. PRIVACITAT I SEGURETAT EN LA UTILITZACIÓ DEL PORTAL I DELS SERVEIS

El Departament vetllarà per la privacitat i seguretat de la utilització del portal i dels Serveis. No obstant això, no pot garantir que tercers no autoritzats no puguin tenir coneixement del tipus, condicions, característiques i circumstàncies de l'ús que els usuaris fan del portal i dels serveis.

5.2. EXCLUSIÓ DE GARANTIES I DE RESPONSABILITAT PELS CONTINGUTS
5.2.1. CONTINGUTS

El Departament vetllarà per la certesa de totes les dades que es contenen al portal, encara que no pot garantir en tot moment la seva exactitud i correcció.

5.2.2. QUALITAT

El Departament vetllarà perquè els virus o altres elements en els continguts no puguin produir alteracions en el seu sistema informàtic (programari i maquinari) o en els documents electrònics i fitxers emmagatzemats en el seu sistema informàtic. No obstant, el Departament no pot assegurar-ne l'eficàcia.

5.3. EXCLUSIÓ DE GARANTIES I DE RESPONSABILITAT PER A LA UTILITZACIÓ DEL PORTAL, DELS SERVEIS I DELS CONTINGUTS PER PART DELS USUARIS

El Departament no es fa responsable de l'ús indegut del portal i dels seus continguts per part dels usuaris.


6. PROCEDIMENT EN CAS DE REALITZACIÓ D'ACTIVITATS DE CARÀCTER IL·LÌCIT

En el cas que qualsevol usuari/ària o un tercer consideri que existeixen fets o circumstàncies que revelen el caràcter il·lícit de la utilització de qualsevol contingut i/o de la realització de qualsevol activitat en les pàgines web incloses o accessibles a través del portal i, en particular, de la violació de drets de propietat intel·lectual o industrial (patents, models i dibuixos industrials, marques i noms comercials, etc.) o altres drets, haurà d'enviar una notificació al Departament en la qual es continguin els extrems següents: (a) dades personals: nom, adreça, número de telèfon i adreça de correu electrònic del reclamant; (b) especificació de la suposada activitat il·lícita duta a terme al portal i, en particular, quan es tracti d'una suposada violació de drets, indicació precisa i concreta dels continguts protegits així com de la seva localització a les pàgines web; (c) fets o circumstàncies que revelin el caràcter il·lícit de l'esmentada activitat; (d) en el supòsit de violació de drets, firma autèntica o equivalent, amb les dades personals del titular dels drets suposadament infringits o de la persona autoritzada per actuar en nom i per compte d'aquesta; (e) declaració expressa, clara i sota la responsabilitat del reclamant que la informació proporcionada en la notificació és exacta i del caràcter il·lícit de la utilització dels continguts o de la realització de les activitats descrites.

Aquestes notificacions s'hauran d'enviar a:

infoedu@xtec.cat, tel.935 516 900, fax 932 415 341, adreça Via Augusta, 202-226, 08021 Barcelona

Aquestes condicions d'ús del portal edu365 han estat revisades per última vegada el 1 de febrer de 2018.