Cerca de convalidacions possibles entre cicles formatius

La informació d'aquesta pągina es basa en l'ordre ENS/58/2003 de 12 de febrer, DOGC nśm. 3826 de 20.2.2003 i la correcció
d'errada posterior publicada al DOGC nśm. 3829 de 24.2.2003

L’article 8 d’aquesta ordre estableix el procediment de sol·licitud, tramitació i resolució de les peticions de convalidació.
L’alumne/a ha de presentar la petició, en tots els casos, a la direcció del centre docent on està matriculat.

Les convalidacions singulars que siguin competència de la Direcció General de Formació Professional i Educació Permanent
caldrà trametre-les conjuntament amb l’informe justificatiu de la direcció del centre.

FORMACIÓ APORTADA
FORMACIÓ A CONVALIDAR
Formació i orientació laboral (qualsevol cicle de grau superior) Formació i orientació laboral (qualsevol cicle formatiu de grau superior o mitją)
Formació i orientació laboral (qualsevol cicle de grau mitjà) Formació i orientació laboral (qualsevol cicle de grau mitjà)
Administració, gestió i comercialització de la petita empresa (qualsevol cicle formatiu de grau superior) Administració, gestió i comercialització de la petita empresa (qualsevol cicle de grau superior o mitjà)
Administració, gestió i comercialització de la petita empresa (qualsevol cicle formatiu de grau mitjà) Administració, gestió i comercialització de la petita empresa (qualsevol cicle formatiu de grau mitjà)
Relacions en l'àmbit de treball (qualsevol cicle formatiu de grau superior) Relacions en l'àmbit de treball o Relacions en l'equip de treball (qualsevol cicle de grau superior o mitjà)
Relacions en l'equip de treball (qualsevol cicle de grau mitjà) Relacions en l'equip de treball (qualsevol cicle de grau mitjà)
Cicle formatiu de Gestió administrativa Administració, gestió i comercialització de la petita empresa (qualsevol cicle de grau mitjà)
Cicle formatiu d’Administració i finances Administració, gestió i comercialització de la petita empresa (qualsevol cicle de grau superior o mitjà)
Qualsevol cicle de grau mitjà Optatives i Treball de recerca de Batxillerat
Formació laboral de Batxillerat Formació i Orientació Laboral (qualsevol cicle de grau superior o mitjà)

Per executar la cerca de convalidacions, trieu el cicle aportat. De la mateixa forma, indiqueu el cicle que desitgeu estudiar.

Per veure els resultats des del catàleg de convalidacions en lìnia, premeu el botó Cerca.

 



Cicle aportat Cicles



Cicle a cursar Cicles


Cercar